FAQ
- W jaki spos贸b mo偶na z艂o偶y膰 zam贸wienie?
Zam贸wienie nale偶y sk艂ada膰, korzystaj膮c z naszego sklepu internetowego. Wybierz produkt, zaznacz ewentualne opcje dodatkowe, dodaj go do koszyka, a nast臋pnie post臋puj zgodnie z pojawiaj膮cymi si臋 instrukcjami. Wpisz swoje dane, podaj adres dostawy, wybierz spos贸b dostawy i op艂a膰 zam贸wienie.
- Czy mo偶na anulowa膰 zam贸wienie?
Tak, mo偶esz anulowa膰 swoje zam贸wienie. Aby to zrobi膰, wy艣lij do nas maila na biuro@steel-alive.pl. W wiadomo艣ci koniecznie podaj nr zam贸wienia.
- Czy istnieje mo偶liwo艣膰 zmiany wymiar贸w mebli?
Gama oferowanych przez nas mebli jest bardzo szeroka. Jest mo偶liwo艣膰 wyboru odpowiedniej wysoko艣ci i szeroko艣ci mebli. Nie realizujemy natomiast zlece艅 mebli pod wymiar.
- Czy istnieje mo偶liwo艣膰 zakup贸w na raty?
Tak. Jedn膮 z opcji p艂atno艣ci jest Santander Raty. Zasady udzielania rat s膮 zale偶ne od Santander.
- Czy realizujecie us艂ug臋 monta偶u mebli?
Nie realizujemy us艂ugi monta偶u mebli. Ale konstrukcyjnie zaprojektowali艣my nasze meble tak, aby monta偶 by艂 absolutnie prosty i bezproblemowy, i 偶eby ka偶dy z nim sobie poradzi艂. W razie czego, s艂u偶ymy rad膮 i pomoc膮 online. Je艣li masz problem, napisz maila na biuro@steel-alive.pl lub zadzwo艅 pod nr +48 883 714 139.
- Jaki jest okres gwarancji?
Okres gwarancji to 24 miesi膮ce.
- Gdzie sk艂ada膰 reklamacje?
Reklamacje nale偶y sk艂ada膰 do nas drog膮 mailow膮 na adres: biuro@steel-alive.pl . Do reklamacji do艂贸偶 szczeg贸艂owy opis wady, zr贸b zdj臋cia, podaj nr zam贸wienia.
- Jaki jest czas na rozpatrzenie reklamacji?
Reklamacje rozpatrzamy tak, szybko, jak to mo偶liwe. Maksymalnie mamy na to 14 dni roboczych.
- Jaki jest czas dostawy?
Czas wyprodukowania zam贸wienia to maksymalnie 21 dni roboczych. Do tego nale偶y doliczy膰 oko艂o dwa dni na dostaw臋 kurierem.
- Czy kierowca wniesie towar?
Kierowcy firm DPD i DB Schenker maj膮 obowi膮zek wnosi膰 paczki wa偶膮ce do 30 kg. Je艣li paczka wa偶y wi臋cej, kurier jej nie wniesie. Je艣li wybior膮 Pa艅stwo wysy艂k臋 firm膮 DTS Transport, towar zostanie wniesiony, rozpakowany, a niepotrzebne opakowania kartonowe, zabrane.
- Czy istnieje mo偶liwo艣膰 dostawy na wybrany dzie艅?
Tak, mo偶emy postara膰 si臋 wys艂a膰 przesy艂k臋 w takim dniu, aby we wskazany przez Pa艅stwa dzie艅 by艂a u Pa艅stwa. Nie mo偶emy jednak wzi膮膰 na siebie odpowiedzialno艣ci za op贸藕nienia z winy firmy kurierskiej.
- Czy mo偶na zmieni膰 kolor lakieru i/lub drewna?
Tak, mo偶na zmieni膰 kolor lakieru i drewna. Wyb贸r p艂yt drewnianych z katalogu Swiss Krono. Ka偶da zmiana b臋dzie skutkowa艂a zmian膮 ceny finalnej za produkt.
- Czy realizujecie zam贸wienia wg indywidualnego projektu Klienta?
Nie realizujemy zam贸wie艅 wg indywidualnego projektu klienta.
- Czy mog臋 odebra膰 towar osobi艣cie?
Nie ma mo偶liwo艣ci osobistego odbioru towaru.